پايان يك روز


توهمات

ته مانده یک مغز که سال پیش پوکید

يك توهم                      

 

 

 يك درد

 

 

  يك خارش

 

 

   يك عطسه.

 

 

 آغاز يك توهم

 

 

  شروع يك درد

 

 

   آزار يك خارش

 

 

    مرگ يك عطسه

 

 

                        و

 

 

                             پايان يك روز بيهوده.



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت11:54---4 شهريور 1391
من به آمارزمین مشکوکم اگراین شهرپرازآدم است پس چرااین همه دل تنهاست؟


وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن راستی لینکت کردم توهم بی زحمت منوبلینک


هانیه
ساعت2:29---14 فروردين 1391


پژوهنده
ساعت12:46---6 فروردين 1391
دیشب تو را در ماه دیدم
با حسرتی جانکاه دیدم
با دیگران همدست و سرمست
پشت مرا عشق تو بشکست
در قلب تو جایی ندارم
مرغم که ماوایی ندارم
من در قمارت برده بودم
آنشب برایت مرده بودم


رها
ساعت12:54---25 اسفند 1390


آیا در این دنیا کسی هست بفهمد
که در این لحظه چه می کشم ؟ چه حالی دارم؟
چقدر زنده نبودن خوب است ، خوب خوب خوب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود
هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم
و هنگامی تشنه آتش شدم،
که در برابرم دریا بود و دربا و دریا ..


Anna
ساعت15:31---12 اسفند 1390
آنقدر نامت را
باران
به پنجره کوباند؛
ديشب

که صبح؛

با نزول اولين آيه های خورشيد

بر خطوط خالی ؛
سبز شدی !

و جوانه زدی روی ؛
سه نقطه های بی واژه ام ...

مداد سبزم؛

ريسمان نامرئی تو را گرفت

بالا کشاندی مرا
تا حد بی نهايت آبی های دور
....

حالا تمام برگ های سفيدم
بهار شده اند


هانیه
ساعت19:26---6 اسفند 1390
با شعر ستاره شب منتظرتونم

تنهای متفاوت
ساعت20:29---5 اسفند 1390
پرمعنی بود سهیل جون
دیگه به ما سر نمیزنی دیگه؟1


خاطره
ساعت23:03---30 بهمن 1390
روزگار تلخترین دردها را به رخ میکشد.....مثل بلوغ دردهاست.....

ANNA
ساعت15:56---30 بهمن 1390
نه!

قرار نبود
هیچ اتفاق تازه ای
بیفتد
نه!
قرار نبود
سهمی از سایه ی تورا
برای شانه های خودم
بردارم
تنها
قرار بود
در قرارهای خاکستری
کمی
بی صدا
ب
ش
ک
ن
ی
م
.
.
.


ANNA
ساعت15:55---30 بهمن 1390
همه ی روزها رنگ روز اول است
یادت نیست ؟
همان ابتدای زندگی را می گویم

هنوز در توهمات
غوطه ورم


پژوهنده
ساعت12:48---30 بهمن 1390
در پایان روز سطل زباله ام را خالی می کنم
از نامه هایی که برایت نوشتم
و پاره کردم
اشک ریختم
بعد یک پک سیگار
نقش چهره تو در دود
توهمی است دوست داشتنی و دردناک
.
.
با قلبم چه کنم که از تو خالی نمی شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 23:26 توسط توفان | |


Power By: LoxBlog.Com